Sunday, October 10, 2010

09.10.10 (open house at EE house

aku brun awl sbb ada ujian rumus
tp apekn daye
nervous pnyer psal da fail kne ulang blik nanty
kak bell janji kul 2 nk dtg amik
then aku tgk jam da kul 2.3 x muncul2 gak..
so aku amik kputusan nk duk2 tgk tb dlu...

last2 da kt kul 3 lbay aku dgar suare owg memekik name aku upenye suare sumbang mek..
so dgan terburu-buru aku salin bju,cpai minyak wangi,l0syen, ngan 2 lens ( biru n purple)

tgk sempat lg snap2














da la sowang x taw jln nk g sri andalas too so tepakse la cll apeq tnye jln nk pg sner..
sesat la jugak kterowg..
so smbel g open house g pusing2 skali..
then ble da smpai area klang
1 lg masalah timbul
iaitu umah ee..
sowng pown x taw..



so kterowg tggu la kat tpi jln
ape lagi
masing2 la beraksi cm model ...










































































smpai kat umah ee kterowg mkan sume yg ada x lepas 1 pown menu yg dijamu





~bersambung~

No comments:

Post a Comment