Monday, January 24, 2011

KLCC sabtoo yg lepas

sebenarnyer plan nk g jumpe si nanad nk amik hat kat dye
tp dye lak bz keje so dye bg je la kat si zee hat too
so kterowg bjumpe la kt tman smbel menunggu ena n eja smpai sne
taht day zee bermura aty nk blanje mkn MCD
sedap2 ble zee blanje hehehe :)

pas mkn ena cll yg dye da nk smpai n swh aku tgk tiket cter khurafat..
tpat kul 4.20 msuk la cinema no 3 aku duk sblah zee n eja
dot ujung blah dlm
ena ujung kat blah lua..
zee pkai cardi aku so aku bg je la(bajet2 macho la)
cter too seram la smpai kn tgn zee jdik mangsa aku
sian si keding too...

pas2 g la jln2 b4 blik
terubat gak la windu nk jumpe dyeowg
ble la dpt jumpe semua cm dlu2...??
aku blik ngan ena naek BUS mera dye..
igt nk blik tp x g mamk jap
lapa lak..
mkn la mee goreng mamak..
tgh sedap2 mkn nmpak lak si nisya ngan kwn dye si amoi kot nme dye..

nisya bkn maen laju menuju ke toilet
xtaw la brape lame  dye tahan tah..
hahaha
blik lak ena kne antas aku
membenbel je dye to
mmg la bt caves too jem..
da raye dye jem la..

so the conclusion nyer aku hepy jumpe dyeowg










No comments:

Post a Comment