Monday, March 28, 2011

hang out with arlina frend

First2 arlina dpat call dr kwn dye name lela ckp nk hang out ngan ena je..
so aku pown okie je la..
mase too lak bru g amik eja kt bangi sbb sok nye plan nk g P.d mandi- manda.
last x jdik plak..pg jeram toi jer..
then ena ajak la aku,yot,eja lpak skali ngan kwan2 poli dye kat ayza so aku pown pg je la.
aku kn pemalu so xda ar ku ckp sgt..
then kwn2 dye ajak g karok la.. so pg je la..dgn rase malu nyer.. :)
antara yg sempat di snap mase karok adalah...

 tgk shah nyayi feeling abes, eja da penat...aku sempat gak la nk pose

dye nyanyi lagi...abg din sempat snap2..

kamarul n shah berpose..

the ahmad daughters

turn kamarul lak nk nyanyi..
penuh penghayatan.

nk manje2 ngan shah lak
penat la too nyanyi td..

geng poli arlina ahmad..

mereka mmg suke berfoto..
sambil menunggu giliran nk nyanyi

di shoot by haziq toha.

terpegun dgar abg man nyanyi 
siap tarik lg..
teruje2..

gler kamera tol..
hahahahaha :p
"mok2.. cepat ada owg nk snap pix kte too cpat pose"

sweet couple ruz n kamarul



No comments:

Post a Comment