Friday, June 10, 2011

hampir merdeka n will be sad.

sok ahad 
so mean sok last paper aku 
ddc2453 kaedah analisa dan rekabentuk sistem
so pas nie aku merdeka la
but just 4 a while
sebab aku ada 2 sem lg...
sedih...
tp to bkn sedih sgt 
sbb aku msih ada 
mohd haziq mahmad toha
tok mengajar aku as my part time lecture 
yang aku sedih benor2 ada lah
aku akn kehilangan 
ALL my besties
i will miss them so much
sbb dyeowg la 
kwan2 aku yg the best
wlaupun aku slalu tacing ngan kowang
but i will miss u oll so much.
antara owang2 yg aku akan rindu ...

arlina ahmad n partner... kwn yg happening

aleeza mat rashid kwn the best

muazam kwn yg byk mulut mcm loudspeaker


eiqa ..untung ar eiqa


aina "nk kene tumbuk"(trademark)


sorry x leh hapdate panjang2 sebba nanty aku nanges la...
sorry taw klu aku ada wat salah kt kowang



No comments:

Post a Comment