Friday, April 29, 2011

worse,tension,cry

ri niew tension day..
da la td test kne duk sowang2 kt dpn..
sib baek la bleh wat..
and dr pagi x jamah ape2 lpas magrib baru mkn sepaket maggy
syurkur...
ye la nk mkn cm ne duet xda lamgsung..
sian kn kt aku..
mlm lak dpt call dr leeza  tnye nk mkn ke x..
aku pown ape lg ckp la nk sbb lapa x mkn plus mak ku da bank in wet walaupun rm20..
bajet2 10 nk wt mkn 10 lg tmbang nk balik..
tp shit all ATM mechine xleh kua wet rm10
siot tol
sib baek aku da swh leeza bli ayam XXL dpat gak la mencekik ayam too
thank arlina ahmad nanty ada wet ku byr wet aym too kt ko..
tp cm ne aku leh cry td?
maybe da lame ku pendam kot..
aku x nk la tunjuk kt owg y aku sedih.
k la sok aku ada test programming 2
hope pale ni dpt la ilmu yg nk dibace..

No comments:

Post a Comment